vrijdag 12 juli 2013

Zomer Vakantie

Hoi iedereen,

Dit is mijn eerste bericht die ik schrijf.Ik ga het over de zomer vakantie hebben.Veel van jullie gaan op vakantie maar er blijft ook een deel dat niet op vakantie gaat. Nou daar hoor ik dus ook bij.Het is niet erg dat ik niet op vakantie ga maar toch jammer.Als ik op vakantie ga dan blijven we gewoon in Nederland.Ik ben nog nooit met het vliegtuig geweest.Ik ben ooit in Duitsland geweest verder geen enkel land.
Maar nu wat anders wat moet je thuis doen terwijl de andere lekker in een warm land zitten.Ik noem een paar dingen op die je kan doen in de zomervakantie.

1.Zwemmen (als het een keer lekker weer word in Nederland)2.Een boek lezen(Een lekker dik boek)3.Met je vriendin naar de stad en jongens spotten:p(Als 1 van je vriendinnen net als jij thuis blijft)4.Niks doen(Gewoon lekker rustig aan doen)5.Uitstapjes maken(Bijvoorbeeld naar Amsterdam)

Dit zijn een paar dingen die je kan doen in de zomervakantie meestal doe ik 4-_- haha.

Groetjes Jaysa



Geen opmerkingen:

Een reactie posten