maandag 22 juli 2013

Make-up

Hai iedereen,
Ik ga het over make-up hebben:).Ik hou van make-up!Toen ik ongeveer 10 was ben ik met make-up gaan proberen.Nu draag ik bij naar het elke dag make-up. Ik doe foundation op,een klein laagje. Daarna wat poeder en verder mascara,oogpotlood en soms oogschaduw.Ik vind het stom dat mensen zeggen dat je er meer puistjes van krijgt.Das helemaal niet waar!Als je het elke dag gewoon weer er afhaal dan is er niks aan de hand.Ogen opmaken vind ik het leukst.Je kan zoveel met oog make-up doen. Bijvoorbeeld smokey eyes of iets lichtere.Als je veel oefent met make-up word je telkens beter.Een paar tips over make-up

1.Haal altijd je make-up er s'avonds af
2.Verwissel je mascara naar 3 maanden
3.Doe een dun laagje foundation op
4.Doe de foundation kleur het zelfde als je nek kleur.Dan ziet het er natuurlijker uit
5.Gebruik met het afhalen van je make-up, 2 doekjes voor ieder oog 1 dan voorkom je ontsteking aan 2 ogen


Dit waren de tips.Ik ga een tijdje niet meer schrijven.Sorry 

Groetjes Jaysa 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten