vrijdag 19 juli 2013

Social Media

Hey iedereen,
Eigenlijk moest ik dit gister al schrijven,sorry.Vandaag is het onderwerp Sociale Media daar staat voor online dingen op internet zoals Twitter of deze blog.Ik heb zelf heel veel accounts:Twitter,YouTube, Facebook,Spelletjes en noem maar op.Ik kan echt niet meer zonder al deze Sociale Media.Wat ik zo fijn vind aan Sociale Media is dat je met iedereen kan praten en dat je zo persoon niet eerst helemaal moet uitnodigen voor dat je een gezellig gesprek kan hebben.Ik woon net ik mijn nieuwe huis dus is het pakket nog niet aangesloten: voor wifi en dat is echt vreselijk als je geen wifi hebt in je huis of computer.Sociale Media heeft ook slechte kant.Zoals cyberpesten(Dat is pesten via het internet)Of soms doe enge mensen zich anders voor dan ze zijn.Ze vragen dingen zoals waar je woont
of ze doen alsof ze precies de dingen die jij leuk vind ook leuk vind.Een paar tips wat je niet moet doen op het internet:

1.Niet je adres geven2.Niet je telefoon nummer geven 3.Niet afspreken met vreemde mensen4.Trap niet in dingen die te mooi zijn om waar te zijn5.Nooit een naakt foto sturen(Ze kunnen dan alles met je foto gaan doen)


Dit zijn wel de basic tips.En als ooit iemand vraagt om een naakt foto te sturen stuur dan een naakt slak haha.

Groetjes Jaysa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten