zondag 14 juli 2013

1e klas


Hoi iedereen,

De vorige keer heb ik het over de zomervakantie gehad nu ga ik het over de 1e klas hebben.Ik ga volgend school jaar naar de 1e klas van de middelbare school.Eigenlijk hoor ik al naar de 2e klas te gaan maar ben in groep 5 blijven zitten.Aangezien ben ik daar wel heel blij mee want dan sta ik straks sterker op de middelbare school :).En snap nu ook alles veel beter.Maar nu komt het ik en jij misschien ook gaan naar de middelbare school ik ben er heel bang voor als ik eerlijk moet zijn.Zo grote school met allemaal kinderen die een stuk ouder zijn.Dat word dus spannend!Ik heb een paar tips bedacht voor de middelbare:

1.Plan je huiswerk goed dat zorgt voor minder stres
2.Als je uit school bent maak je huiswerk dan direct dan heb je dat al gedaan
3.Neem niet te grote rugzak
4.Zorg dat je alles hebt voor je 1e schooldag
5.Wees jezelf en maak snel vrienden

5 vind ik zelf ook het moeilijkst maar weetje je moet het gewoon over je heel laten komen dan is het zo weer voorbij

Groetjes Jaysa






Geen opmerkingen:

Een reactie posten